Wednesday, April 25, 2012

සුන්දරයි ඔබ නිහඬ බැල්මෙන් මදෙස බැලුවාම

සුන්දරයි ඔබ නිහඬ බැල්මෙන් මදෙස බැළුවාම 
ඔබට ලංවී ළඟින් ඉන්නම් ඉතින් හැමදාම 
පෙම්බරයි මගෙ හැඟුම් ඔබ ළඟ නිතර සිතුවාම
ඔබව විතරයි මම පතන්නේ සසරෙ හැමදාම


ඔබව මට හරි දුර තමයි 
නමුදු මගෙ සිත ඔබ ළඟයි 
සොයා එන්නට මට හිතයි 
සුළඟ නුබ ගැන ගතු කියයි

සුන්දරයි ඔබ නිහඬ බැල්මෙන් මදෙස බැළුවාම 
ඔබට ලංවී ළඟින් ඉන්නම් ඉතින් හැමදාම 


ඔබව සිහිවී සිත හඬයි 
කඳුලු නෙතු අග ඉකි ගසයි
සිතේ සිතුවිලි ඔබ ගැනයි 
ඔබට මම හරි ආදරෙයි

සුන්දරයි ඔබ නිහඬ බැල්මෙන් මදෙස බැළුවාම 
ඔබට ලංවී ළඟින් ඉන්නම් ඉතින් හැමදාම
පෙම්බරයි මගෙ හැඟුම් ඔබ ළඟ නිතර සිතුවාම
ඔබව විතරයි මම පතන්නේ සසරෙ හැමදාම ///
 

ගායනය :- සතිෂ් පෙරේරා 


ඇත්තටම මම මේ සිංදුවට ආදරය කරන්න පටන් ගත්තේ මෙන්න මෙයා දැකපු දවසේ ඉඳලා මොකද මේ චූටි සුරංගනාවිත් මම දිහා බැලුව බැල්ම හරි සුන්දරයි  . එදා ඉඳලා අද මේ දැන් වෙනකොටත් මම මේ සිංදුවට ආදරේ කරනවා . මගේ ගීත ගොන්නේ පළවෙනි ගීත 10 ඇතුලේ මේ ගීතය තියනවා.කොච්චර ආසද කියනවානම් මම මේ සින්දුව ටයිප් කලේ අහගෙනවත් බලාගෙනවත් නෙවෙයි මතකයෙන් ඒ තරමට මට පාඩම්. අද මේ සිංදුවේ රසිකයෙක් හැටියට ගොඩක් දුක හිතුනා සතිෂ් පෙරේරා මහත්මයා සදහටම වෙන්වෙලා ගියා කියලා දැනගත්තම (මම අදයි දන්නේ මේ බව ) හරිම දුකයි :( .

සදාදරණීය කලාකරුවාණෙනි ඔබට නිවන් සුව!!!!!!!!!!




මෙන්න මම සදා ආදරය කරන ගීතය කැමතිනම් මෙතනින් බා ගන්න mp3 , Zip දෙවි දියටම තියනවා




 

3 comments:

  1. මමත් මේ සින්දුවට ගොඩාක් කැමති කෙනෙක් ස්තූති ඔයාට

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඇත්තට ? මම හිතුවේ මම විතරයි කියලා :) එල කොමෙන්ට් :)

      Delete
  2. නියමයි

    ReplyDelete

ඔයගොල්ලන්ගේ අදහස් මට ගොඩක් වටිනවා.වටිනා කාලයෙන් විනාඩි දෙක තුනක් කැප කරලා අදහස අකුරු කලා නම් තවත් වටිනවා.ගල් මුල් ඕනෙම දෙයක් ගොඩක් සතුටින් බාරගන්නවා